Pilates

úterý

  • 9:00 - 10:00     Blanka  od 12.9.2017

čtvrtek   NOVÁ HODINA!!!

  • 20.00-21.00    Blanka od 5.10.2017                                                                                                                                                              

Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo,rozvíjí sílu,ohebnost,rovnováhu,koordinaci a dýchání...neumíte si poradit s bolestí zad? Zkuste cvičení Pilates. Přijďte si s námi zacvičit...........

l.blanka@centrum.cz

+420 602 346 623

 

Balance Ball
Cvičení s velkým míčem napomáhá specifickým způsobem procvičovat lokomoční systém těla. Pokud chce sedící člověk udržet míč na místě, musí zapojit současně velké množství svalových skupin k udržení rovnováhy. Cvičení na míči zahrnuje balanční prvky, které umožňují dynamické rozhýbání páteře, čímž se současně posilují svaly trupu, a tímto Balance Ball celkově přispívá ke správnému držení těla. V neposlední řadě může být míč prvkem motivujícím k dlouhodobému cvičení, vzhledem k velké rozmanitosti souboru cviků a jejich variabilitě.

50+
Cvičení s protahovacími a posilovacími cviky v součinnosti s dechem. Podstatou jsou jógová, zdravotní  a dechová cvičení, která vedou k posílení oslabených svalů a k následnému protažení zkrácených, ztuhlých a zbytnělých svalů. K procvičování různých svalových skupin používáme over bally, malé činky, gumy i velké míče. Cílem cvičení je minimálně udržování,  nebo další  zlepšování fyzické kondice a pohybového rozsahu nejen věkové skupiny 50+.

Pilates
Pilatesova metoda je jedinečný cvičební program, vytvořený Josephem H. Pilatesem v roce 1920. Jedinečnost Pilatesova přístupu tkví v tom, že trvá na určitých „principech“. Jejich závažnost spočívá především ve skutečnosti, že působí jako celek – má-li být Pilatesův cvičební program účinný, nelze žádnou z jeho součástí vynechat. Požadované úsilí se neobejde bez dodržování osmi neodmyslitelných principů:
1. Koncentrace
2. Kontrola
3. Střed
4. Plynulost
5. Přesnost
6. Dýchání
7. Opakování
8. Individuálnost.
"Pokud je vám třicet a jste nepohybliví a neforemní, v tom případě jste staří.
Pokud je vám šedesát a jste pružní a silní, jste mladí"
Joseph Hubertus Pilates
  Pilates je jedním z nejúčinějších fitness programů, které se v průběhu století objevily. Svědčí o tom i to, že ať vznikl před téměř sto lety, tak dnes, kdy úrovni fitness a wellness programů se věnuje nebývalá pozornost, se cvičí téměř beze změny. A nejenom to, je populárnější než kterýkoli jiný program, poněvadž přináší výsledky, může se mu věnovat každý a je to příjemné cvičení na celý život.